Tweakers zegt: 8,5

Apple iPhone 8 64GB Grijs

Apple iPhone 8 64GB Grijs Review

Crowley11 25 oktober 2019, 190 views Product gekocht

Apple iPhone 8 64GB Grijs

Nieuwe jaar nieuwe iPhone komt eruit. Deze iPhone 8 is in het kort samengevat: erg goed. Bijna geen klachten ermee of problemen. Maar het kon altijd wat beter maar alsnog het is erg goed.

Pluspunten

• Alle problemen bij de iPhone 7 gefixt bij deze
  • Sterke en goede processor
  • Goede camera
  • Vrij snel
  • Betrouwbaar
  • Basis opslag 64GB
  • Heeft wireless charging

Minpunten

• Kwetsbaar bij het vallen
  • De prijs
  • Geen oordopjes aansluiting

Ik heb deze iPhone aangeschaft omdat mijn 6s nog wel deed maar werd na een jaar niet meer geüpdatet en moet meer opslag hebben. Ik heb deze iPhone gekocht in Amerika voor goedkoper prijs (450$ naar euro is het €411) en heb erbij AppleCare erbij gekocht door de achterkant van glas is en meer kwetsbaar is dan gewoon aluminium.
Kon een iPhone 7 kopen maar nee door twee redenen: 1) van een 6s naar een 7 is niet waard op te upgradeden. 2) Kon niet bij de Apple store kopen (erg handig als je daar koopt). Maarja de tweede reden is het ook waarom ik niet naar een iPhone X zou upgradeden en na 3 jaar ging het prijs wat dalen maar het was vaak tweedehands of refurbished iPhone (dat refurbished was te duur voor me). Dan is de iPhone 8 de beste keuze voor me. Ik was nog niet klaar voor het weghalen van het thuisknop en vond de 6/6s/7/8 design wat mooier dan de X. Een perfectioneerde iPhone 7 dus. Ik noem het soms een 7s. Ja een X is beter dan de 8 maar ik heb steeds liever een 8 dan een X. (Eigen keuze)

Heb jij ook een Apple iPhone 8 64GB Grijs?

De 6s kun je nog steeds van updates voorzien hoor. Bij mij staat er IOS 13.1.3 op.