1 review

Gigabyte Aorus CV27F Zwart

Specificaties 27" • 1920x1080 (Full HD) • 165Hz • VA • 1ms - Bekijk alle specificaties

Gigabyte Aorus CV27F Zwart Review

Tweakriez 9 oktober 2019, laatste update op 9 oktober 2019, 75 views Product gekocht

Gigabyte Aorus CV27F Zwart

Mooi scherm, hoge refreshrate, zeer solide bouw. 1080p op 27inch is natuurlijk niet perfect maar 1440p icm de hoge refreshrate lag buiten mijn budget. Voordeel is de firmware die door de gebruiker zelf te updaten is en niet opgestuurd hoeft te worden (looking at you MSI!). Companion software is top!

Pluspunten

• Bouwkwaliteit
  • Software
  • Firmware updates
  • 165hz
  • 1500r native Curved (dus niet zelf extra gebogen met hierdoor bleed)
  • Neutrale look

Minpunten

• "slechts" 1080p maar ik stoor me er niet aan
  • Rgb achterop.... Voegt niks toe maar stoort niet

Deze monitor kwam toevallig in mijn vizier voor een mooi prijsje. Ik had even mijn twijfels omdat ik zelf al een 1080p scherm had maar dit is wel een verdomd mooi schermpje. Dit is mijn eerste ervaring met zowel VA, als curved en een hogere refreshrate en ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben!

De bouwkwaliteit van dit scherm is echt geweldig, je krijgt een premium afgewerkt scherm wat in elke omgeving mooi is en ondanks dat deze zich uitstekend leent voor gamen schreeuwt het scherm geen GAMING! uit dmv felle accenten. Achterop zit een w tal rgb "vleugels" maar hier merk je niks van, deze zijn ook uit te zetten en dan is het geheel mooi strak achterop.

Heb jij ook een Gigabyte Aorus CV27F Zwart?