Gigabyte Radeon RX 5700 XT Gaming OC 8G

Specificaties 8GB GDDR6 • 3x DP, HDMI - Bekijk alle specificaties

Gigabyte Radeon RX 5700 XT Gaming OC 8G Review

Heidistein 6 oktober 2019, 75 views Product gekocht

Gigabyte Radeon RX 5700 XT Gaming OC 8G

Prima kaart. Ik heb de kast vanaf het eerste moment, en was de eerste dagen droevig. De maar crashtests steeds. Toen kwamen er nieuwe drivers, en nu is het stabiel. Erg blij mee.

Pluspunten

• niet de duurste
  • bouwkwaliteit is orde
  • no nonsence
  • winforce is still, onder 25%

Minpunten

• RGB tooling is nog lang niet af
  • winforce op 100% is als een winkracht 12 storm om je huis te suizen.

Drivers en compatibiliteit Score: 3
Goede kwaliteit/prijs verhouding. Valt wel op dat de metalen (aluminium?) Plaat aan de achterzijde van de kaart betrekkelijk warm wordt. Net oncomfortabel.
Ik heb de software wel verteld dat de fans iets eerder aan mogen , een iets harder mogen waaien. Iets meer herrie voor lagere temperaturen (beduidend lager) een langere levensduur.
De RGB tooling is een draak. Stel het in op jou profiel, een kijk er niet met naar.
Ik was blij met de verpakking. Mooie doos (imho) met als inhoud 1 videokaart, en een miezerig garantie papiertje. Geen spullen gekocht om weer weg te flikkeren. Heel blij mee. Kaart was wel goed verpakt, ook fijn.

Heb jij ook een Gigabyte Radeon RX 5700 XT Gaming OC 8G?