Creative D200 (BT) Review
Reeds 3 jaar in bezit.
Midden en hoge tonen zijn aardig, maar de bass ontbreekt.
Pluspunten
Hoog volume Vormgeving en afwerking
Minpunten
Volume reset naar 0 bij afsluiten netstroom Bass amper aanwezig
Eindoordeel
Beoordeel deze review: