Logitech Harmony Touch Review

BramdB 18 september 2019, 191 views Product gekocht

Logitech Harmony Touch

Mooi, maar (te) duur speeltje, slechte kwaliteit

Pluspunten

• Ligt goed in de hand
  • Kan heel veel (vraagt misschien wel kennis)

Minpunten

• duur
  • snel kapot
  • geen reparatie service
  • Slechte bouwkwaliteit

Configuratie Score: 3
Deze afstandsbediening paar jaar terug gekocht.
Een mooi, maar duur speeltje. Instellen vraagt misschien wel wat kennis maar daarna kan je de andere afstandsbedieningen wel wegleggen.
Over het al gemeen was ik zeer tevreden al zijn er zoals je hier in de reviews kan lezen ook mindere punten. Tot dat net na de garantie het touchscreen raar ging doen.
Na beetje googlen en op youtube kijken zie ik dat het een bekend probleem is.
Contact gezocht met Logitech voor een oplossing, maar uiteindelijk niets mee opgeschoten. Het werd me duidelijk dat dit voor hun een bekend probleem was. Ze doen geen reparaties. Aan gegeven dat ik voor de prijs waar je dit voor komt toch mag verwachten dat het langer mee gaat maakt geen indruk. Kreeg de optie van 20% korting op een andere afstandsbediening. Leuk maar dan wel alleen via hun eigen site. Uiteindelijk zou dit betekenen dat ik dan nog steeds duurder uit zou zijn dan wanneer ik het zelfde product bij bol.com of coolblue zou kopen. Dus dit is een tegemoetkoming van niets.
Omdat ik nu toch niets meer met de afstandsbediening kon en geen garantie meer had, deze mee genomen naar mijn werk en daar de afstandsbediening geopend om te kijken of we het touchscreen konden repareren of vervangen.
Bij het openen was ik en mijn technische collegae geschrokken van de bouwkwaliteit.
(Werk in een technisch bedrijf en in de pauze repareren we nog wel een telefoons, nieuw scherm e.d. dus weet waar ik over spreek)

Al met al veel geld betaald voor een slecht product en ook een slechte service.

Heb jij ook een Logitech Harmony Touch?

Vraag & Aanbod

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.