Intel Core i5-4460 Boxed

Specificaties 1150 socket • Quad core @ 3,2GHz-3,4GHz - Bekijk alle specificaties

Intel Core i5-4460 Boxed Review

tegekkejongenNewbie 9 september 2019, 39 views Product gekocht

Intel Core i5-4460 Boxed

prima processor die goedkoop is maar niet erg snel

Pluspunten

• niet duur
  • 4 cores
  • i5 (intel) dus goede kwaliteit

Minpunten

• niet erg snel

Ik heb deze processor een tijd geleden gekocht omdat ik een processor zocht voor mijn gaming pc. Ik koos voor deze omdat het een i5 is en ik niet veel geld uit wilde geven. Echter bottelneckte hij mijn pc enigszins aangezien mijn gtx 970 te snel is in vergelijking met deze processor. Toch deed hij het bij meeste games goed en kreeg ik genoeg fps op meeste niet al te zware games. Echter als je meer dan alleen wilt gamen of zware games wilt doen zou ik een betere en zeker een nieuwere processor kopen aangezien deze processor net te langzaam is.

Heb jij ook een Intel Core i5-4460 Boxed?

Meer advertenties

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Moederborden