1 review

Inter-Tech B-48

€ 40,29
Specificaties Tower • 5 interne bays - Bekijk alle specificaties

Inter-Tech B-48 Review

vincenta2 7 augustus 2019, laatste update op 20 augustus 2019, 281 views Product gekocht

Inter-Tech B-48

Mooie case, alles werkt prima. Houd er wel rekening mee dat er geen fans meegeleverd worden, dus deze zullen nog wel aangeschaft moeten worden wil je ook maar iets 'zwaars' gaan doen. De bouwkwaliteit is ook niet geweldig, maar gezien de prijs kan ik hier best mee leven.

Pluspunten

• mooi uiterlijk
  • prijs

Minpunten

• cable management opties
  • geen fans meegeleverd

Heb jij ook een Inter-Tech B-48?

Ik heb deze kast gekocht als bestaand systeem. Op het moment dat ik hem kocht, was hij nog geen jaar oud. Toch zijn de usb poorten op de bovenkant nu al gaar. Ik vind het geen aanrader en ben dus ook aan het kijken naar een andere kast, om de hele zaak om te bouwen.

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.