Mitac Mio A201 Review

PironNewbie 20 februari 2006, 178 views

Mitac Mio A201

Pluspunten

• Mooi
  • Handig
  • licht
  • groot beeldscherm
  • snel veel programma`s erbij
  • Veel assecoires erbij die je bij anderen erbij moet kopen.

Minpunten

• Zelf zaken uitzoeken voor installatie
  • Een relatief niet al te groot bedrijf ...met goede producten.

Veelzijdigheid Score: 5
Aansluiting op apparaat geen minpunt meer, geen knopjes die per ongeluk aangaan (recorder),mooi professionele vormgegeven, gps ontvanger stukken beter, vervangbare batterij, nederlandse windows 2005 mobile, complete uitrusting en ook tomtom 5 draait na een paar trucjes perfect.
Dik tevreden. Ook de prijs, mijn vorige mio kostte een half jaar geleden nog 350,- deze Mio 201 gekocht nieuw voor 299,-

Het is niet aktijd zo makkelijk om tomtom geinstalleerd te krijgen zie ik op internet. Veel nutige tips vond ik op de website:

Door die tips heb ik tomtom werkend gekregen. Met name de tip van iemand die zichzelf indayx noemt bracht uitzicht.

De display ziet er zeer mooi uit, doet het goed voor foto`s.
Veel functies met name gebruik ik hem als voicerecorder agenda en voor gps.

Super apparaat.
groet Stefi

Heb jij ook een Mitac Mio A201?