Google Pixel 3a Zwart

Specificaties 5,6" • 2220x1080 • 64GB - Bekijk alle specificaties

Google Pixel 3a Zwart Review

Koriel 14 juni 2019, 489 views Product gekocht

Google Pixel 3a Zwart

Prima telefoon voor normal dagelijks gebruik. Er is een goede balans tussen prijs en prestaties gevonden door Google.

Pluspunten

• Camera
  • Snelheid bij normaal gebruik
  • Batterij

Minpunten

• Beperkte opslag
  • Initiele setup (restore en update) erg traag

Ik kom van een Galaxy S7. Na een hele periode van Galaxy telefoons waar ik super tevreden over was besloten om mijn blikveld te vergroten. Na een zorgvuldige afweging van mijn eisen en de pro's en con's van de verschillende opties gekozen voor de Pixel 3a met een verlenging bij Belsimpel,

Ik was bang dat ik snelheid zou verliezen na de overstap. Na het booten, kopieren van apps en updaten van de telefoon was ik bang dat ik er idd op achteruit zou zijn gegaan. Alleen al het updaten naar de laatste build duurde, ik schat, al 20 minuten. En dan ging het om een update van 105mb... Ook het overzetten van data en installeren van de betreffende apps duurde lang, erg lang.

In de periode daarna, bij normaal gebruik, viel mij juist op dat alles gewoon normaal, soepel, en soms zelfs veel sneller ging dan met mijn S7. Ik moet nog wel even wennen aan de nieuwe interface, het gebruik van de "squeeze" functie (deze voorlopig maar even uitgezet). Voorlopig heb ik wel het gevoel dat deze telefoon een waardige opvolger is van mijn S7.

Heb jij ook een Google Pixel 3a Zwart?

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Google