Specificaties Starterset • 1x 100Mbps - Bekijk alle specificaties

TP-Link TL-PA4010P KIT-AV500 Powerline adapter met geïntegreerd stopcontact startset Review

Thijm3nYTNewbie 11 april 2019, 364 views Product gekocht

Nadat mijn Wifi-dongle was gesneuveld door een Windows-update was het tijd om een oplossing te zoeken. aangezien geen enkele nieuwe wifi-dongle werkte was dit de ideale oplossing. De installatie was simpel en ik had gelijk Internet. Ik kan niet meer zonder

Pluspunten

• Prima snelheden
  • gemakkelijke installatie
  • Goede stabiliteit

Minpunten

• Indicatielampjes irritant ´s nachts bij het slapen
  • maakt een heel zacht piepend geluid. (niet erg storend)

Beheerbaarheid Score: 3
nadat ik de 1809-update van windows 10 had geinstalleerd was ik erachter gekomen dat mijn wifi-dongle is gesneuveld. Ik was vrijwel onverstaanbaar op Discord. en multiplayer games gingen vrijwel niet. Omdat een kabel trekken geen goed idee was kwam ik dit setje tegen voor een mooie prijs. De installatie ging goed (ondanks dat ik de loodzware piano een stukje moest verchuiven) Gelijk had ik internet! en nog best wel goed ook. Perfect voor alles wat ik doe. Wel heb ik er een probleempje mee gehad: het internet viel af en toe weg. Gelukkig lag dit aan de kabel die ik gebruikte. Dit was een veel te goedkope kabel van de Action en dat werkt niet. een andere kabel (die ik van mijn provider heb gekregen) erin en alles deed het weer!!. Wel hoor ik als ik mijn oor er tegenaan houd hoor ik een zachte, subtiele piep maar daar heb ik als ik ga slapen geen last van. waar ik wel last van heb zijn de lampjes.

Heb jij ook een TP-Link TL-PA4010P KIT-AV500 Powerline adapter met geïntegreerd stopcontact startset?

Hierbij een oplossing voor de ledjes. Als je de tpPLC Utility download worden de apparaten gevonden en kunnen de ledjes worden uitgeschakeld.