HTC Hero Wit Review

jossiNewbie 29 april 2010, 755 views

HTC Hero Wit

Pluspunten

• degelijk gebouwd.
  • Android besturingssysteem
  • levensduur van de accusnel en soepel.
  • bediening

Minpunten

• handleiding staat in de telefoon.

Het is een zeer degelijke telefoon.
hij is gemaakt van metaal in combinatie van soort rubber waardoor die lekker in de hand ligt.
hij is bij mij al een keer van de eerste verdieping gevallen. heel klein deukje dat was alles :)

Het besturing systeem vind ik een heel groot plus punt. draait heerlijk soepel en snel.
in het begin waren er nog niet zoveel programma's voor, maar dat ging in een razend tempo.
de android market werkt makelijk en soepel. De meest producten hebben reviews.
je kunt het zo gek niet bedenken of er is een programma voor. BV navigatie, map's, je kunt hem als afstand bedien gebruiken van je pc, office enz enz enz

het bereik van de telefoon:
-er is nog geen moment geweest dat mijn tel geen bereik heeft gehad. een vriend van mij heeft een IPhone die had geen bereik en Ik WEL.
-3G van de telefoon is zeer goed. in NL nog geen moment gehad dat ik geen bereik had. de momenten dat het minder was lag aan de provider (kpn).
-WIFI gebruik ik altijd als ik thuis ben het bereik daarvan is zeergoed.
-Bluethoot is prima.

ACCU:
zorg dat als je je toestel ontvang dat je gelijk je tel 12 uur aan de lader doet. hierdoor gaat de accu veel beter en langer mee.
de accu kan heel lang mee gaan. het ligt eigenlijk helemaal aan je zelf hoelang die het vol houd. als ik er niets bijzonders mee doe alleen bellen/sms'en dan gaat die 5 dagen mee.
bij mijn dagelijks gebruik gaat ie 2 a 3 dagen mee.
wat ik dan ook wel een plus punt vind is dat een standaar foto toestel kabel naar pc ook gebruikt kan worden om je tel op te laden (mini usb). overal waar ik kom hebben ze die wel :) mocht het nodig zijn.

Camera:
de camera is niet zo denderend.
het is een F2.8 AUTO FOCUS 5.0 MEGA PIXEL
de auto focus werkt prima. overdag kun je goeie foto's maken. als het begint te schemeren word het minder. er zit geen bouwlamp op. video camera geld precies het zelfde voor.

Overig
touch screen werkt goed
muis balletje zeer handig.
handleiding staat in de telefoon. daar kom je dan pas een paar week later achter

Heb jij ook een HTC Hero Wit?

Reviews door de redactie

12 uur aan de lader hangen na ontvangst is bullshit en zelfs slecht voor de batterij.
Heb zelf ook een HTC Hero wit gehad en eigenlijk vond ik de camera ronduit slecht....verder is het een mooi toestel en werkt android super goed.
Mag vind ik wel iets uitgebreider. Ook zou ik je grammatica even nakijken (hoofdletters). ;)