sluiten

Onderzoek Tweakers

Naar het onderzoek

Jaybird Freedom (Zwart)

Specificaties In-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Jaybird Freedom (Zwart) Review

Chirrel 27 maart 2019, 114 views Product gekocht

Jaybird Freedom (Zwart)

Een oké voordelige BT-headset, maar door een aantal punten kan ik hem niet aanbevelen.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit is goed (voor BT)

Minpunten

• Silicionen kapjes vallen er te pas en te onpas vanaf
  • Accuduur is ongeveer 4 uur

Na het kwijtraken van mijn JBL T110BT, ging ik op zoek naar een andere voordelige BT-headset. Na veel zoeken kwam ik op de Jaybirds uit, maar ik had er beter aan gedaan om nogmaals voor de T110BT's te kiezen.

De T110BT's hebben een accuduur van ongeveer 8 uur, dit was ideaal voor mij om mijn werkdag mee door te komen. Met de Jaybirds moet ik halverwege de dag een moment vinden om ze op te laden, wat in mijn werk niet altijd kan.

Het grootste hekelpunt zijn echter de siliconen kapjes. Ze glijden veel te makkelijk van de oortjes, waardoor je in de kortste tijd noodgedwongen met kapjes zit die geen lekkere pasvorm hebben. Erg jammer, ik raad dus zelf de JBL T110BT aan. Je levert met die oortjes wat in qua geluidskwaliteit, maar het gebruiksgemak en de afwerking ervan is vele malen beter.

Heb jij ook een Jaybird Freedom (Zwart)?