Cooler Master MasterAccessory MP860

Specificaties 360mm breed en 260mm lang (Aluminium, Kunststof, Rubber, Stof) - Bekijk alle specificaties

Cooler Master MasterAccessory MP860 Review

Pc_Tech_News 24 maart 2019, laatste update op 24 maart 2019, 196 views
De reviewer heeft het product gekregen in ruil voor het schrijven van deze review.Pc_Tech_News schreef afgelopen jaar 7 reviews, waarvan 85% gesponsord.

Cooler Master MasterAccessory MP860

Deze muismat heeft vele opties voor dit bedrag! De muismat heeft opties zoals: kiezen welke muismat oppervlakte je fijn vind en niet te vergeten RGB in te stellen. Dit is naar mijn mening kwalitatief gezien een erg degelijke muismat met veel opties.

Pluspunten

• 2 materialen als muismat
  • vele rgb opties
  • software ondersteund 2 verschillende kanten
  • goede materialen
  • felheid van rgb aan te passen
  • mooie gloed en niet losse lampjes zichtbaar

Minpunten

• aparte software nodig (niet mogelijk in oude software met oudere cm producten)

Kwaliteit Score: 5

Cooler Master MP860

Vandaag reviewen een muismat, De Cooler Master MP860. Het is de nieuwste RGB muismat uit de nieuwe peripherals line van Cooler Master. De MP860 bied keuzes uit 2 verschillende oppervlakten een stoffen oppervlakte of een aluminium oppervlakte. Daarnaast zit er een RGB rand rondom de zijkanten van de muismat.
Laten we eens gaan bekijken wat deze muismat te bieden heeft!

Specificaties:
Aantal RGB LEDs: 19
Aantal mogelijke kleuren: 16.7 miljoen
Kabel Lengte: 1.2m
Gewicht: 800 gram
Garantie: 24 maanden (2 Jaar)
Unboxing en eerste impressie
Als eerst kijken we natuurlijk naar de verpakking, die ziet er strak uit met een grootte afbeelding van de muismat op de voorkant. Op de achterkant staan alle specificaties met uitleg van verschillende functies/delen van de muismat.

De verpakking is sterk genoeg om tegen een stootje te kunnen. Als we de verpakking open maken zien we meteen dat de muismat nog een keer is verpakt in een verpakking. Daarop staat: “Make your gaming experience” dit geeft meteen een premium gevoel.

Stoffen oppervlakte
Laten we beginnen met het bekijken van de stoffen oppervlakte. Deze kant is gemaakt van stof (duhh). In de rechterhoek van de muismat is een stukje van de muismat afgehaald en een plastic hoekje toegevoegd. In het rechterhoekje is het Cooler Master logo verwerkt met een RGB accentje.

Aluminium oppervlakte
Als we naar het tweede oppervlakte kijken voelen we dat deze kant is gemaakt van aluminium. In de rechterhoek van de muismat is het Cooler Master logo verwerkt, hier is wel overheen te gaan met de muis. Dit logo is verwerkt in de muismat en heeft geen hoogte verschillen waardoor de hele muismat te gebruiken is. Daarentegen heeft het Cooler Master logo op de aluminium geen RGB accentje verwerkt.
Software
Om de RGB te veranderen is een benodigde software nodig, Cooler Master Portal. Alle Cooler Master producten waarvan de RGB te veranderen is maakt gebruik van Cooler Master Portal. Dit kan erg handig zijn doordat je CM producten met elkaar kan synchroniseren en daardoor alle cm producten een bepaalt patroon, lichteffect of actie te laten doen.
De software is makkelijk te bedienen en erg duidelijk. Zoals op de foto’s hierbeneden te zien zijn er verschillende voor geïnstalleerde RGB effecten. De voor geïnstalleerde effecten zijn: Static, Color cycle, Breathing, Rainbow wave, Stars en Marquee.
Al deze effecten zijn naar eigen wens aan te passen door: de snelheid, richting en hoe vel de lichtjes zijn. Genoeg mogelijkheden om alles lekker naar eigen wens te veranderen.

kort filmpje van de RGB mogelijkheden:
Kortom: deze muismat heeft vele opties voor dit bedrag! De muismat heeft opties zoals: kiezen welke muismat oppervlakte je fijn vind en niet te vergeten RGB in te stellen. Dit is naar mijn mening kwalitatief gezien een erg degelijke muismat met veel opties. Dus mocht je op zoek zijn naar een kwalitatief goede en degelijke muismat bestaande uit premium materiaal, veel verschillende opties, inclusief RGB-verlichting en ook nog eens voor een prima prijs? Dan zou ik zeker deze muismat overwegen!

Heb jij ook een Cooler Master MasterAccessory MP860?