Mitac Mio 168 Review

The CroonerNewbie 7 februari 2006, 657 views

Mitac Mio 168

Pluspunten

• betaalbaar

Minpunten

• betrouwbaarheid

Veelzijdigheid Score: 3
Heb hem nu 9 maanden. Op zich prima apparaat. Met het bijgeleverde pennetje heb ik achter krassen op het scherm gekregen. Daar baal ik best wel van, echter niets mee gedaan. Met schrijfherkenning struikel ik daar wel eens over.
Ik heb de power off functie ingeschakeld opdat hij niet aanblijft na het verschijnen van een reminder. Dit automatisch uitschakelen werkt bij mij om de één of andere reden niet altijd. Ik gebruik hem soms een dag niet en als de batterij dan leeggelopen is hoop ik maar dat ik Tom Tom niet opnieuw er op hoef te zetten. Is tot nu toe 2x gebeurd. Ook hangt hij steeds vaker in Tom Tom waardoor ik de reset knop moet gebruiken. Vooral het niet correct uitrschakelen stoort mij omdat ik er niet op kan vertrouwen.

Heb jij ook een Mitac Mio 168?