Specificaties 3,8" display, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

HTC Touch HD NL Zwart Review

Dreamon3 17 april 2010, laatste update op 17 april 2010, 528 views

HTC Touch HD NL Zwart

Pluspunten

• Grote scherm is ideaal voor filmpjes kijken en voor gebruik van office.
  • Gps is ideaal must have tegenwoordig.

Minpunten

• De prijs ligt erg hoog.
  • Stomme zakje wat je erbij krijgt en de normale toetsenbord blokkering die heb je er zo weer af

Heb de telefoon gekocht omdat ik toe was aan iets nieuws. Deze telefoon voldeed wel aan mijn wensen nadeel van de telefoon vindt ik de ongelooflijke hoge prijs die hij nog heeft ook al, is de hd2 uitgekomen.
Nog een nadeel is dat er officieel alleen maar windows mobile 6.1 voor is uitgebracht wat ik toch een domper vindt omdat de telefoon nog dik in de markt is.
Ik begrijp best dat HTC het zonde vindt om er dan geld in te steken als de nieuwere versie uit is maar er zijn genoeg mensen die de telefoon pas nieuw hebben.
Verder vindt ik het een top toestel soms een beetje langzaam en vecht nog met instellingen maar wil je iets moois moet je lijden.
Als u erover denkt de HTC touch HD aan te schaffen ga dan voor de HD2.

Heb jij ook een HTC Touch HD NL Zwart?

Reviews door de redactie

Is dit een klacht?
Wat een belabberde review. Sterker nog dit is nieteens een review !
iemand die spijt heeft dat ie niet even verder heeft gekeken dan zijn neus lang is voordat ie een oud toestel aanschaft??
voor een paar tientjes meer heb je inderdaad een HD2... dus waarom heb je deze genomen?