1 review

Devolo dLAN 1200+ Multiroom wifi 3 adapters

Specificaties Starterset • WiFi-N (2,4GHz) 1,2Gbps • 2x 1Gbps - Bekijk alle specificaties

Devolo dLAN 1200+ Multiroom wifi 3 adapters Review

Smuggler 15 januari 2019, 563 views Product gekocht

Devolo dLAN 1200+ Multiroom wifi 3 adapters

Makkelijk te instaleren en heb nu overal in huis wifi, en makkelijk te verplaatsen indien nodig

Pluspunten

• makkelijk te configureren
  • snel genoeg (300 Mbit)
  • Overal goede wifi
  • makkelijk uit te breiden

Minpunten

• af en toe storingen
  • haalt de 1200mbit nooit (huis zonder overal aarde)

Beheerbaarheid Score: 4
We hebben nu 3 sets in huis waardoor we uitkomen op 4 wifi adapters en 3 gewone adapters.

De gewone zitten op de plek waar het internet uit de muur komt, en bij de bank zodat we makkelijk met de laptop kunnen inprikken, zodat we kunnen gamen over ethernet om lag te verminderen en de snelheid hoog te houden.

De overige 4 wifi adapters zijn door het huis verspreid. Elke verdieping 1 en vlak bij de tuin nog 1. Dit zorgt voor ons voor optimale wifi dekking op 2,4Ghz en 5Ghz,

Het makkelijke van het systeem is dat als ik ergens even een ethernet kabel nodig heb, dan trek ik de stekker bij de bank eruit en dan kan ik die overal in het huis in de muur stoppen en heb dan meteen op die plek internet.

Het systeem heeft uitgebreide mogelijkheden met wifi toegang, gast netwerken, kanalen, DHCP servers en ip instellingen.
het beste te vergelijken met een router die in je stroomnetwerk zit en waar dit de accespointen voor zijn.

Ik ben heel tevreden en bij een eventuele verhuizing makkelijk mee te nemen zonder draden te trekken.

Heb jij ook een Devolo dLAN 1200+ Multiroom wifi 3 adapters?