Intel Celeron D 346 Boxed Review
prima single core! Socket 775 dus je kunt altijd nog upgraden. Ik heb hem nog nooit overclocked omdat hij in mijn acer meegeleverd zat. Blijft lekker koel, loopt niet vaak vast. Draait nu op windows 7 64 bit. opstarten duurt niet lang. Soms wil hij nog wel even op zich laten wachten en dat is best irritant. Maar het is een single core en het is de beste 1core die ik tot nu heb gebruikt. Kan wel wat hebben.
Pluspunten
heb gehoord dat ie goed oc'ed, koel
Minpunten
single core/tread
Eindoordeel
prima single core! Socket 775 dus je kunt altijd nog upgraden. Ik heb hem nog nooit overclocked omdat hij in mijn acer meegeleverd zat. Blijft lekker koel, loopt niet vaak vast. Draait nu op windows 7 64 bit. opstarten duurt niet lang. Soms wil hij nog wel even op zich laten wachten en dat is best irritant. Maar het is een single core en het is de beste 1core die ik tot nu heb gebruikt. Kan wel wat hebben.
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een Intel Celeron D 346 Boxed?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!
Reacties (5)
Hey stingcss!
Gaaf dat je je ervaring op T.net deelt! Op die manier helpen we elkaar om goede keuzes te maken. Toch zijn je reviews wat beknopter dan er van een review verwacht wordt. Wellicht is het handig als je wat andere reviews doorneemt, en kijkt welke aspecten mee kunnen wegen in je review.
Gaaf dat je je ervaring op T.net deelt! Op die manier helpen we elkaar om goede keuzes te maken. Toch zijn je reviews wat beknopter dan er van een review verwacht wordt. Wellicht is het handig als je wat andere reviews doorneemt, en kijkt welke aspecten mee kunnen wegen in je review.
Is dit een review?
Omdat het socket 775 is kun je upgraden, maar voor hoe lang nog? En zo'n beetje alles wat je in die socket kan duwen is beter.
Blijft lekker cool. Ja duh, hij presteert ook weinig.
Betrouwbaarheid 4 sterren, maar de proc loopt niet vaak vast. Is het de proc, MB of OS? Met 4 sterren verwacht ik dat het niet vastloopt.
Featureset 2 sterren, want?
Het is de best 1core ...., tja hier houdt het op voor mij.
Score van mij: 1 ster.
Edit: als je de prijs van een Celeron afzet tegen de rest van de kosten van een systeem, dan is een Celeron sowieso altijd overprijsd. Je begrijpt ik ben geen Celeron fan.
Omdat het socket 775 is kun je upgraden, maar voor hoe lang nog? En zo'n beetje alles wat je in die socket kan duwen is beter.
Blijft lekker cool. Ja duh, hij presteert ook weinig.
Betrouwbaarheid 4 sterren, maar de proc loopt niet vaak vast. Is het de proc, MB of OS? Met 4 sterren verwacht ik dat het niet vastloopt.
Featureset 2 sterren, want?
Het is de best 1core ...., tja hier houdt het op voor mij.
Score van mij: 1 ster.
Edit: als je de prijs van een Celeron afzet tegen de rest van de kosten van een systeem, dan is een Celeron sowieso altijd overprijsd. Je begrijpt ik ben geen Celeron fan.
[Reactie gewijzigd door Permutor op 24 juli 2024 01:04]
Wat is een singel-core ?
Maar nu efe serieus, review mag wat uitgebreider
[Reactie gewijzigd door DarkIJ op 24 juli 2024 01:04]
Het is niet alleen een single core, het is ook nog een Pentium 4 based processor. Over oud gesproken, dit was een van de eerste Socket 775 processors.
Ach ja, karige review, maar wat kan je zeggen over een budget processor van 5 jaar die al eeuwen niet meer te verkrijgen is
Ach ja, karige review, maar wat kan je zeggen over een budget processor van 5 jaar die al eeuwen niet meer te verkrijgen is
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
:strip_icc():strip_exif()/u/331047/LogoFox.jpg?f=community)