Philips 43PUS7303 Zilver

Specificaties 43" • Ultra HD • LCD • HDR • 1 tuner • 60Hz - Bekijk alle specificaties

Philips 43PUS7303 Zilver Review

all_by_myself 8 januari 2019, laatste update op 8 januari 2019, 1.288 views Product gekocht

Philips 43PUS7303 Zilver

Erg onder de indruk van deze goedkope tv

Pluspunten

• scherp beeld
  • snelle Smart TV
  • goedkoop
  • fijne afstandbediening
  • stevige voet

Minpunten

• handleiding mager

Inbrandgevoeligheid Score: 4
Na jaren een 32 inch Samsung tv, was ik op zoek naar een grotere TV, want mijn grijze haren verraden ook dat mijn ogen minder worden... ;-)

Deze tv gekocht voor 470 euro en dit was de goedkoopste smart TV met 4 HDMI aansluitingen wat een must leek.

(maar Chromecast zit ingebouwd samen met Netflix, dus vielen er meteen 2 HDMI apparaten weg...)

De TV heeft eigenlijk alles wat je van een nieuwe TV mag verwachten. Het Smart TV gedeelte werkt snel en effectief, met Android TV al basis.

Het scherm zelf is helder en geeft echt het idee van diepte wat de vorige TV (uit 2011) helemaal niet had. Dit wordt nog verder geaccentueerd door Ambilight.

Ik ben niet snel onder de indruk, maar toen wij deze TV aanzetten en de eerste aflevering van 'Odd Squad' (ja ja, don't ask) aanklikten in Netflix, waren we even stil. Het is een verschil van dag en nacht.

Ik kan deze TV aan iedereen aanbevelen,.. je zult er geen spijt van krijgen!

Heb jij ook een Philips 43PUS7303 Zilver?

Hoi! Ik heb deze televisie ook gekocht van de week in 50inch maar ik vind de calibratie instellingen van de kleuren en alle presets eigenlijk compleet overstuur. Het verschilt wel enorm wat ik kijk maar vooralsnog ben ik best teleurgesteld. Ik heb van alles geprobeerd en allerlei setting van andere mensen op internet geprobeerd maar niks naar tevredenheid. Welke instellingen heb jij?
Ik heb niets aan de instellingen qua calibratie gedaan, alles staat bij mij standaard.
Deze net ook besteld. Wel voor 499 wat goedkoopste is nu.
Ben benieuwd :-).
Zijn donkere films goed te zien op dit scherm? Mijn huidige tv maakt het kijken van horror of thrillers vrijwel onmogelijk omdat alle donkere scenes veranderen in een zwarte massa (zgn black crush). waar niets meer te zien.
Zwarte_os,... dat vind ik een moeilijke,.. Het is bij deze TV een stuk beter te onderscheiden dan bij onze oude TV, maar of dit genoeg is voor horror....

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Google