Samsung LC27HG70 Grijs, Zwart

Specificaties 27" • 2560x1440 (Quad HD) • 144Hz • VA • 1ms - Bekijk alle specificaties

Samsung LC27HG70 Grijs, Zwart Review

Dionysos1 7 januari 2019, 349 views Product gekocht

Samsung LC27HG70 Grijs, Zwart

Een hele fijne game monitor waar ik totaal geen spijt van heb. Geeft alle kleur haarscherp weer en de refreshrate is erg fijn aan de ogen. De resolutie van 2k is ook erg fijn voor zowel gaming als kantoorwerk

Pluspunten

• HDR
  • Erg goede verstelbaarheid
  • Beeldkwaliteit
  • Refreshrates handmatig in te stellen
  • Overdrive fuctionaliteit

Minpunten

• Backlight soms goed zichtbaar
  • Geen manual standby feature
  • Erg felle blauwe led aan de voorkant die knipperd in standby (genoeg om een slaapkamer mee te verlichten)

Een hele fijne game monitor waar ik totaal geen spijt van heb.
Geeft alle kleur haarscherp weer en de refreshrate is erg fijn aan de ogen.
Ik gebruik het scherm vooral voor thuiswerk en gaming en daarbij is het scherm uitermate geschikt. Ik heb de Freesync functionaliteit niet kunnen testen door het gebruik van een Nvidia kaart, maar zal dit in de toekomst nogmaals testen door de komende ondersteuning van nvidia voor freesync.

Kleine nadeeltjes zijn niet voor iedereen een minpunt, maar zoals de meeste displayport schermen is het uitzetten van het scherm gelijk aan dat je computer denkt dat je scherm niet meer aangesloten is. Dit zorgt ervoor dat als mijn computer aan blijft staan en ik het scherm uitzet dat al mijn iconen en openstaande schermen verplaatst worden naar mijn secundaire HDMI scherm die wel gewoon op standby kan. Waarna bij het herinschakelen deze schermen leuk op mijn andere scherm blijven staan.

Heb jij ook een Samsung LC27HG70 Grijs, Zwart?

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Nederland