Apple iPhone X 64GB Grijs

Apple iPhone X 64GB Grijs Review

rvleij 2 januari 2019, laatste update op 5 augustus 2019, 7 views Product gekocht

Apple iPhone X 64GB Grijs

Deze telefoon samengevat: prima smartphone, goede camera maar erg duur. Als main phone gebruik ik al jaren iOS devices (Android voor telefoon vd zaak), maar bij deze moest ik nog even nadenken nav de prijs. Uiteindelijk erg tevreden, maar voorlopig geen upgrade, veel te duur.

Pluspunten

• Mooi scherm
  • Goede foto's
  • Snel en gebruiksvriendelijk (iOS)

Minpunten

• Veel te duur
  • Volledig van glas, dus krasjes na verloop van tijd
  • Geen USB-C

Update na 2 jaar heavy use: de telefoon begon problemen te vertonen bij het openen van sommige apps en dit werd erger. Na een factory reset en re-install zonder gebruik te maken van backup (dat kostte een hoop tijd) waren er nog steeds problemen, en dus werd het toestel onder garantie vervangen door een nieuwe. Op zich prima service van de Apple Store dus. Ik kan weer even vooruit.

Heb jij ook een Apple iPhone X 64GB Grijs?