Gigabyte G750H

Specificaties 750W (80 Plus Gold) • semi-modulair - Bekijk alle specificaties

Gigabyte G750H Review

KonradmetdePCNewbie 25 december 2018, 541 views Product gekocht

Gigabyte G750H

Goede prijs voor een betrouwbare voeding. Absoluut de price to performance koning van het moment.

Pluspunten

• Bouwkwaliteit
  • Semi-modulair

Minpunten

• Meegeleverde kabels matig

Uitrusting Score: 4
Aansluitingen Score: 4
Prestaties en stabiliteit Score: 5
Koelvermogen Score: 4
Er valt weinig te klagen over de G750H met zijn huidige prijs van pakweg 70 euro. Het is werkelijk waar de price to performance koning van de voedingen, samen met zijn kleine broer: de GP-B700H. Nadat ik merkte dat de capacitoren van mijn vorige voeding (de Sharkoon WPM 600) zich begonnen te begeven ben ik zeer snel op zoek gegaan naar iets nieuws, dat niet te prijzig zou zijn. Bij andere merken zoals Corsair of Cooler Master kwam ik al snel boven de 100 euro uit voor een voeding met een capaciteit van 700w of meer, met 80plus gold rating of beter. Het vinden van deze gigabyte hielp dus zeer.

De bouwkwaliteit is stevig, hij blijft prima koel ondanks het feit dat de ventilator niet vaak aanslaat en hij is ook relatief stil zelfs al is de ventilator wel aan. Het enige minpunt zijn de meegeleverde kabels: ze zijn wel mooi strak zwart in plaats van mosterdgeel en ketchuprood, maar voelen niet heel sterk aan. Al met al een aanrader voor de mensen die een betrouwbare voeding willen, maar niet teveel van hun budget eraan willen toewijden.

Heb jij ook een Gigabyte G750H?