Specificaties Draadloos Qwerty - Bekijk alle specificaties

Enermax Aurora Micro Wireless Review

DigitalTux 12 april 2010, laatste update op 12 april 2010, 3.175 views

Enermax Aurora Micro Wireless

Pluspunten

• Fijne toetsen om te typen
  • Ligt lekker in de hand
  • Geen drivers nodig
  • kwalitatief erg goed

Minpunten

• Geen verlichte toetsen
  • Geen caps on indicator

De standaard batterijen zijn erg slecht en snel leeg. Met GP 2500 mha batterijen Gaat dit ding oneindig mee. Sinds dat ik dit toetsenbord met de GP batterijen heb heb ik ze nog niet hoeven te hoeven herladen. Ongeveer 2 maanden

De trackbal is erg fijn je kan de snelheid aan passen. Als je grote handen hebt ligt hij lekker in de hand om lekker te surfen van uit je luie stoel :D En de toetsen typen zoals vroeger bij IBM laptops. Heerlijk. :P

Jammer dat de toetsen niet verlicht zijn. Ook zie je niet wanneer je de caps aan heb staan.

Kan er verder weinig over vertellen. Hij werkt zonder drivers. Ik heb hem getest onder linux en windows van uit mijn slaap kamer werkt hij nog door de muren heen.

Ik heb eerst een logitech dinovo mini gehad. Was ook een leuk ging maar die toetsen waren zo klijn en een erg onhandig tuchpad besturing. Natuurlijk zal dat ff wennen zijn in het begin. Maar na een week heb ik hem toch terug gebracht.

Gevoelsmatige score krijgt die dinovo een 7 min. en deze Enermax Aurora Micro Wireless een dikke 8+

Heb jij ook een Enermax Aurora Micro Wireless?

Vraagje over dit toetsenbord. Welke toetsenbord indeling heeft dit ding nou? Als je naar de specs kijkt hebben ze het over key zone 1, maar geen idee wat dat nou betekent?
En het partnummer is KB008W-B, maar ik heb ook KB008W-S voorbij zien komen. Hoe kom ik er nou achter wat wat is? B van black en S van silver, maar dat zegt niets over de toetsenbord indeling en die key zones.

Het lijkt me namelijk een heel mooi bordje dit. Ik heb nu de logitech mediaboard pro (bluetooth), maar daar de engelse variant van. Op zich geen probleem, maar dit enermax bord lijkt me idealer want gewoon US-international indeling denk ik? En verder ook door de toevoeging van de mediacenter functie toetsen. Werken die toevalling ook onder Linux?

[Reactie gewijzigd door Falco op 10 mei 2010 15:31]

Je zegt dat je voor dit toetsenbord geen drivers nodig hebt, betekent dit dat je er ook je bios-instellingen mee kan wijzigen?
Ja. Ik heb dit toetsenbord aan m'n Asrock vision 3d gehangen. Hij deed het al zonder OS (en dus ook zonder drivers) te installeren. Geen probleem om bios instellingen mee te wijzigen.
Wat is het bereik van de ontvanger? Mijn woonkamer is nogal diep en zou het liefst mijn pc niet naast mijn tv willen zetten.
Wellicht is dit iets voor je capslock probleem: http://www.snapfiles.com/get/numcapsscroll.html