Seagate Expansion Portable 2TB Zwart Review

Rhy 18 december 2018, laatste update op 18 december 2018, 834 views Product gekocht

Seagate Expansion Portable 2TB Zwart

Na lezen van diverse andere user reviews, heb ik deze USB3 HDD gekocht om de Seagate Mobile 2TB (7mm) in te bouwen in mijn laptop t.b.v. MacOS X Fusion Drive. Zie (te) uitgebreide review voor benchmarks e.d.

Pluspunten

• stil
  • 7mm
  • relatieve snel (130MB/s)
  • kleine USB3 controller printplaat

Minpunten

• geen tot dusver

Mobiliteit Score: 5
Nog bezig met het schrijven van deze review ... (sla e.e.a. het tussentijds op). En moet de volgorde van diverse hoofdstukken, leesbaarheid en kop/staart nog even op de schop ;) Even geduld nog a.u.b. :+

Heb jij ook een Seagate Expansion Portable 2TB Zwart?