Cooler Master MasterWatt Lite 700W

Specificaties 700W (80 Plus) • niet-modulair - Bekijk alle specificaties

Cooler Master MasterWatt Lite 700W Review

DaRealPuggie 7 december 2018, 182 views Product gekocht

Cooler Master MasterWatt Lite 700W

Zeer goed koopje aangezien hij totaal niet duur is voor wat je krijgt

Pluspunten

• 700Watt
  • 4x 6+2 Pci-e

Minpunten

• Niet heel stil

Uitrusting Score: 4
Aansluitingen Score: 5
Prestaties en stabiliteit Score: 4
Koelvermogen Score: 4
Deze voeding heb ik ongeveer al een jaar in mijn computer en nog steeds geen problemen.

Jammer genoeg is het niet de stilste maar er is mee te leven

Hij wordt ook niet heel warm volgens mij want ik heb er nooit problemen mee gehad.
Zelfs als ik de aida 64 extreme fpu test voor 4 uur doe heeft hij geen probleem mee.

Levert ook meer dan genoeg Watt rond de 650 door het 80 plus certificaat.

Kan zelfs Sli/Crossfire aan ik heb zelf een 1070 en een i5 2400 en dat trekt hij al helemaal.

Mijn enigste problemen zijn dat hij niet erg stil is en ook niet modulair

Ik heb deze ooit eens gekocht omdat mijn oude 430w voeding het niet meer aan kon

Heb jij ook een Cooler Master MasterWatt Lite 700W?