Zotac GeForce GTX 1070 AMP Extreme 8GB

Specificaties 8GB GDDR5 • 3x DP, DVI-D, HDMI - Bekijk alle specificaties

Zotac GeForce GTX 1070 AMP Extreme 8GB Review

DaRealPuggie 5 december 2018, 224 views Product gekocht

Zotac GeForce GTX 1070 AMP Extreme 8GB

Sterke videokaart voor een redelijke prijs en blijft er koel

Pluspunten

• Bouw kwaliteit
  • Performance
  • Temperatuur

Minpunten

• Groot & Dik

Drivers en compatibiliteit Score: 4
Het is misschien niet de nieuwste kaart maar toch ga ik een review schrijven met een beetje ervaring :)

Ik ga eerst vertellen over de buitenkant van de kaart

Qua bouwkwaliteit is dit echt een goeie kaart met metalen backplate die dit monster een beetje recht houd.
Deze kaart ziet er ook enorm goed uit met de rgb verlichting die er op zit en de kleuren van dit ding zijn ook mooi.
Maar deze kaart is wel echt gigantisch het is namelijk een 3 slot kaart.
De enorme koeler houd hem ook lekker koel bij mij is hij max 60 graden met de fans op 30%.

De performance van deze kaart is ook niet normaal door de redelijk sterke factory overclock.
Het is niet de zuinisgte kaart met twee 8pins met een tdp van 250W.
Het enigste probleem wat ik heb is het super felle groene lichtje en de functie daar van is alleen maar laten zien of de kabels er goed in zitten

Heb jij ook een Zotac GeForce GTX 1070 AMP Extreme 8GB?