Linksys WPC54G Wireless-G Notebook Adapter Review

LockTar 22 januari 2006, 597 views

Linksys WPC54G Wireless-G Notebook Adapter

Pluspunten

• Stabiele verbinding
  • Makkelijk menu
  • Goedkoop

Minpunten

• Software conflict

Ik had jullie beloofd nog te vertellen over dit kaartje omdat ik eerder al had verteld over de WRT54G.
Ik heb deze kaart nu iets van 1,5 maand en hij bevalt me echt prima. Ik had bij het installeren wel ff moeite met het instellen van het kaartje. Dit kwam omdat mijn interne antenne nog te veel zat te conflicten. Ik hem namelijk een Fujitsu-Siemens Amilio M7400 en daarin word het programmatje Odyssy gebruikt om de verbinding tot stand te brengen. Ik heb dit eerst moeten verwijderen voordat de software van Linksys de kaart goed pakte.

Het menu van de kaart is echt ontzettend simpel. Je kan direct zoeken naar netwerken maar je kan ook profielen instellen waar al je instellingen meteen goed staan.

Ook handig is als je apparatuur het ondersteund het instellen van een beveiligd netwerk met 1 knop. (dit heb ik niet getest omdat me WRT54G het niet ondersteund.

Over het algemeen ben ik zeker tevreden.

Heb jij ook een Linksys WPC54G Wireless-G Notebook Adapter?