MSI Trident 3 VR7RC-027EU

Specificaties Tower/desktop met Ci7-7700 en 8GB ram - Bekijk alle specificaties

MSI Trident 3 VR7RC-027EU Review

AlphaStarNewbie 18 november 2018, 218 views Product gekocht

MSI Trident 3 VR7RC-027EU

Prima pc is voor de liefhebber van een kleine, maar zeer goede pc. Toch wel een aanrader. Ik ben er heel tevreden over!

Pluspunten

• Klein
  • Goede kwalitiet
  • Ziet er goed uit
  • Bluetooth

Minpunten

• Klein
  • 1060 3g

Features Score: 4
Zeer compacte pc. Is klein dus makkelijk om mee te nemen en kost ook niet zoveel plek. Alhoewel dit aan mij zou kunnen liggen, maar ik kan het moelijk aan een kant neerleggen en dan de pc doe goede kant op te laten staan. Dus eindig ik met draden aan twee kanten van de pc. Maar klein kan ook een nadeel zijn, want je hebt eigenlijk geen plek om hem later (of meteen) te upgraden. Ik had liever een 1060 6G in gezien voor die prijs. Fijn dat er bluetooth functie op zit dan hoef je niet altijd met draadjes te klooien. Zit ook een goede processor in. Al met al ziet de pc er ook mooi uit en doet het goed.

Heb jij ook een MSI Trident 3 VR7RC-027EU?