Netgear R7800 Nighthawk X4S - AC2600 Router

Specificaties WiFi-ac • 4-poorts switch (max 1Gbps) - Bekijk alle specificaties

Netgear R7800 Nighthawk X4S - AC2600 Router Review

lictorian 23 oktober 2018, 567 views Product gekocht

Netgear R7800 Nighthawk X4S - AC2600 Router

Slechte verbindings kwaliteit

Pluspunten

• Eenvoudig te configureren
  • Range verbinding

Minpunten

• Stabiliteit verbinding
  • Garantie ondersteuning

WLAN-bereik Score: 4
Ik zal wel een blauwe maandag product hebben gehad, mijn versie had alles behalve een stabiele verbinding (zeer fluctuerende ping). Kon erdoor absoluut niet gamen en media streamen. Heb alles geprobeerd met de settings, nieuwste firmware, reset etc. Niet hielp. Tot ramp krijg je maar 3 maanden hulp via Netgear, nogal belachelijk. Product retour gestuurd en ander merk gekocht.

Heb jij ook een Netgear R7800 Nighthawk X4S - AC2600 Router?