Samsung Syncmaster 710T Zilver Review

Brakkie 19 april 2005, 315 views

Samsung Syncmaster 710T Zilver

Pluspunten

• Vormgeving
  • Game prestaties
  • Degelijk

Minpunten

• Prijzig
  • Zwart is niet super zwart

Mooi vormgegeven monitor die een degelijke indruk maakt. De Monitor is prima geschikt voor gaming door de nauwelijks aanwezige ghosting. Ik vond de monitor op zich wel prijzig in verhouding tot andere 17" tft monitoren, ik heb echter het idee dat de prijs in balans is met de geleverde kwaliteit. De weergave van zwarte vlakken zou beter kunnen aangezien er redelijk wat backlight zichtbaar is.

Heb jij ook een Samsung Syncmaster 710T Zilver?