Dell XPS 13 9370-MTNDF

Specificaties 13,3" • 1920x1080 (Full HD) • 512GB • Intel Core i7 - Bekijk alle specificaties

Dell XPS 13 9370-MTNDF Review

sn33ky 5 oktober 2018, 495 views Product gekocht

Dell XPS 13 9370-MTNDF

Nette stille snelle laptop. Een genot om op te werken.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Snel
  • Face-unlock
  • Strak ontwerp
  • 2x usb-c thunderbold 4x

Minpunten

• ik mis 1 oude USB poort (voor muis)
  • Camera

Ik heb deze nu 3 maanden in bezit en een betere koop kon ik niet doen. ik gebruik deze dagelijks +-8 uur op mij werk als IT-er. word ook gebruik voor thuiswerk, events en vergaderingen.

Uiterlijk:
Het ontwerp van heel de laptop is prachtig. Het is dan ook een genot deze uit je tas te halen. Want dit geeft echt een WOW effect bij andere mensen als je deze gebruikt.

Snelheid:
Ik ben voor de i7, 16GB gegaan tegenover de i5, 8gb om wat toekomstproof te zijn. Ik weet nu dat deze 16GB mij +-5 jaar zullen verhelpen.
De performance van deze proc. evenaart mijn privé desktop PC (i7 4790k) en gaat dus goed vooruit. Ik wacht nooit meer bij excel calculaties of het een en ander. Geweldig!

Ook het geluid wat hij creëert is onbestaande. Soms blaast hij heel even, als hij echt hard bezig is. Zeker na de laatste Firmware & software update is hij beter dan in het begin. Ik ben echter wel begonnen met een schone Windows 10 installatie.

Connectiviteit:
Hier schiet de laptop te kost. Ik gebruik graag een aparte muis (Logitech M705) maar kan deze draadloze usb ontvanger nergens insteken. Ik zit dan ook continue de USB ontvanger met een dock en dongle te switchen. Onderweg gebruik ik de bijgeleverde USB-c naar USB convertor en op kantoor een Logitech alto connect USB hub laptophouder. Dus 1 gewone USB poort zou deze laptop perfect maken!

Heb jij ook een Dell XPS 13 9370-MTNDF?