TP-Link Bluetooth Music Receiver HA100

TP-Link Bluetooth Music Receiver HA100 Review

kipppertje 3 september 2018, laatste update op 3 september 2018, 190 views Product gekocht

TP-Link Bluetooth Music Receiver HA100

Mooi device wat ik aangeschaft heb voor op het werk. Iedereen kan connecten en afspelen wat hij wil.

Pluspunten

• Klein
  • Meerdere devices tegelijk
  • NFC

Minpunten

• Blijft door kabels niet goed staan
  • Geen mogelijkheid om te beveiligen

Geluidskwaliteit Score: 4
Mooi klein device wat ik aangeschaft heb voor op het werk.

Connectiviteit
Iedereen kan connecten en afspelen wat hij wil. Switchen tussen devices is zo simpel als dat degene die speelt stopt met afspelen (een disconnect is niet eens nodig) en de volgend start. Het is niet mogelijk om iemands afspeelsessie te kapen, als er twee devices tegelijk spelen wordt de laatste genegeerd. Dit maakt het een heel praktisch apparaatje als je met meerdere personen een speakersetje wilt delen. Zeker omdat er 8 devices tegelijk verbonden kunnen zijn.

Als er niet afgespeeld wordt dan broadcast hij zijn naam en kun je ermee verbinden. Dit heeft natuurlijk als gevolg dat de buren dit ook kunnen, er is geen mogelijkheid om te voorkomen dat derden ermee connecten en "grappige geluidjes" af gaan spelen.

Verder is er NFC om te verbinden.

Geluidskwaliteit
De geluidskwaliteit is goed. De limitatie is bij ons het geluidssetje. Ik kon in ieder geval geen kwaliteitsverschil ontdekken tussen bedraad en via de TP-Link.

Bouwkwaliteit
Het is smaak, maar ik vind 'm er goed uit zien. Het apparaatje is erg compact en heeft weinig gewicht. Het gevolg hiervan is echter dat hij kan gaan "zweven" als de kabels 'm omhoog duwen. Dit is uiteraard eenvoudig op te lossen met een stukje dubbelzijdig plakband, of 'm gewoon achter de kast te flikkeren (onze oplossing) }>

Heb jij ook een TP-Link Bluetooth Music Receiver HA100?