HP Pavilion Power 15-cb091nd

Specificaties 15,6" • 1920x1080 • 1,256TB • Intel Core i7 - Bekijk alle specificaties

HP Pavilion Power 15-cb091nd Review

spostma 20 augustus 2018, 261 views Product gekocht

HP Pavilion Power 15-cb091nd

Rappe laptop, maar met als groot minpunt het scherm: Even lekker in tuin werken is er niet bij, je ziet geen | meer zodra er teveel omgevingslicht is. Het contrast is ook niet ok.

Pluspunten

• Snel, uitstekende hardware
  • Behuizing voelt stevig
  • Goede accu duur
  • Toetsenbord typt fijn

Minpunten

• Scherm contrast slecht
  • Backlight te zwak

Rappe laptop, maar met als groot minpunt het scherm:
Even lekker in tuin werken is er niet bij, je ziet geen | meer zodra er teveel omgevingslicht is. Met het back-light in de hoogste stand zie je ook het verschil niet tussen donkergrijs en donkerblauw, dus ik zou hier ook niet mee gaan Photoshoppen.
Het toetsenbord typt fijn, maar ik heb grote handen dus persoonlijk zou een breder 17" model beter zijn voor mij.

Heb jij ook een HP Pavilion Power 15-cb091nd?

Vraag & Aanbod