Logitech G502 Proteus Spectrum

Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 12.000dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Logitech G502 Proteus Spectrum Review

yustme_x 9 augustus 2018, 484 views Product gekocht

Logitech G502 Proteus Spectrum

Niks minder dan verwacht!

Pluspunten

• vormgeving
  • instellingen
  • gewichten
  • prijs
  • knoppen

Minpunten

• De rechterkant is wat laag, pink schuurt over het bureau

Ik heb de muis pas kort in mijn bezit, ik zal deze review aanpassen indien nodig.

Allereerst over de vormgeving:
De vormgeving is wat mij betreft perfect, de duim rust prima op het daarvoor bestemde vlak en sleept daardoor ook niet meer over het bureau.
Ik prefereer een wat grotere muis ondanks dat ik niet achterlijk grote handen heb en deze past perfect! Ik had hiervoor een Razer Naga, wat ook al een fijne muis was (ondanks de wat korte levensduurvoor die 70 euro naar mijn idee), maar bij deze heb ik een stuk beter gevoel dan bij de Razer. Het comfort is naar mijn mening perfect

Knoppen:
Alles werkt naar behoren en de instellingen laten niks te wensen over naar mijn mening. Ik heb 1 profiel ingesteld als media-profiel, de ander voor de rest (er zijn er 3, maar ik gebruik er maar 2.

Het scrollwiel zit, zoals ook in andere reviews, inderdaad wel wat losjes, maar dit vind ik zeker niet hinderlijk. Ik vind het zelfs wel relaxt, je kunt best precies scrollen. Bij de Razer zat ie een stuk vaster, maar dat was weer net teveel van het goede. Dit is mijn 4e muis in deze prijsklasse en ik ben er erg tevreden over i.v.m. de anderen. Hij maakt inderdaad wel veel herrie, maar dat maakt me niks uit aangezien ik bijna altijd muziek aan heb achter de computer. Deondanks ervaar ik het niet als storend als ik geen muziek aan heb staan.

Ik ervaar trouwens ook niet een erg hoge lift-off distance. Bij 2mm doet ie (bijna) niks meer.

Conclusie: zeer tevreden met mijn aankoop en raad het ook zeker aan!

Heb jij ook een Logitech G502 Proteus Spectrum?