Palm Zire 31 Review

Anoniem: 165293Newbie 15 augustus 2006, 761 views

Palm Zire 31

Pluspunten

• Positief is de zeer lage prijs die de Makro voor de combinatie vraagt.

Minpunten

• Negatief is dat het tot heden nog geen mpg's o.i.d. afspeelt.

Veelzijdigheid Score: 3
Bij nvoer van data gaat de Zire soms spontaan een reset maken zonder de aangebrachte wijzigingen op te hebben geslagen.
Verder zouden er meer freware toepassingen beschikbaar mogen zijn. Handig in het gebruik voor mij is de agendafunctie mbv datebook, en worldmate, geen freeware, waarmee je o.a. gemakkelijk omrekenen kunt van geld maten etcetera.
Ook als MP# speler is hij goed te gebruiken en er zijn eenvoudig bestanden aan toe te voegen. De accu gebruiksduur valt mij acteraf erg mee. In eertse instantie had ik gelzen dat het zwak was, maar bij rustig gebruik, dus niet constant als mp3 speler te gebruiken, valt de levensduur van de accu reuze mee, alvorens hij weer opgeladen moet worden.
De beperking om een survey in te sturen die minimaal uit 125 woorden bestaat valt niet mee. Of is de nederlandse taal niet zo vriendelijk in het gebruik van veeeeeel woorden.

Heb jij ook een Palm Zire 31?

Voor MPG bestanden (en andere filmpjes), probeer TCPMP (freeware) eens, werkt bij mij prima.
Je geeft aan dat ie goed is voor MP# bestanden, maar ook dat ie mpegs niet doet...
Het zou lekkerder lezen als je nog even de taal- en spelfouten er uit zou halen.
Verder wel erg beknopt. Heb je echt niet meer te vertellen over deze pda?