Ewent EW1525

Specificaties Muurbeugel • maximale schermgrootte 55" - Bekijk alle specificaties

Ewent EW1525 Review

thekingis13 19 juli 2018, 634 views Product gekocht

Ewent EW1525

Geweldig product. Erg uitgebreid, verzorgd en veelzeidig!

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Overal aan gedacht
  • Alles zit erbij, ook muurplaten
  • Erg heldere gebruiksaanwijzing
  • Installatiegemak
  • Uitgebreide kabelmanagement
  • Schroeven gestorteerd

Minpunten

• Schroefzakjes niet hersluitbaar

Blij verrast hoe goed dit product wel niet is voor onder €30,-. Bij de MediaMarkt ben je voor iets vergelijkbaars zeker €100,- verder. Alles zit er bij, je hebt wel een boor, waterpas en schroevendraaier nodig. Verder zitten er allerlei schroefjes, boutjes en pluggen bij. Alle vesa afmetingen worden ondersteund. Al met al een absolute aanrader!

Heb jij ook een Ewent EW1525?

Dank voor de review, naar aanleiding daarvan heb ik 'm ook gekocht en ik kan bevestigen dat het een degelijke en stevige wandsteun is. Niet moeilijk te monteren. Gebruikt met een 50 inch tv.
Ik had deze ook gekocht en heb er spijt van.
Helaas hing het de eerste keer te hoog en moest het opnieuw ophangen.
Nu is de onderste bout van de 3 waar je de tv aan de arm hangt dol en krijg ik het niet meer los of vast :|
Hierdoor kiept de tv te ver naar voren en de tilt was al niet goed vast te zetten.
Zal helaas niks anders op zitten dan het hele ding te vervangen.
Uhm bijzonder. Heb het geheel al eens in en uit elkaar gehad zonder problemen. Dan heb je het waarschijnlijk veeel te vast gedraaid! En volg het dus niet helemaal. Is de bout zelf nu helemaal op of waar je de bout in draait? Boutje zelf kan je vast bij een speciaalzaak vervangen, en anders kom ik er dus terug op dat je het te strak hebt aangedraaid!
Hoe kan ik het te strak hebben aangedraaid als ik het niet eens helemaal aangedraaid krijg meer.