Cooler Master Hyper 212 LED Review
Goede koeler. Mooi ontwerp. Erg veel socket mogelijkheden.
i7 980 met 100% gezakt naar 51 graden.
Pluspunten
Goedkoop Koelt zeer goed Voor veel sockets Stil
Minpunten
Onnodige LED
Eindoordeel
Keurige koeler met veel socket mogelijkheden.
Zit bij mij op een i7 980 socket 1366.
Ledjes boeien mij niet veel. Zijn niet zichtbaar in mijn kast.
Koelt zeer goed. Met oude versleten stock koeler regelmatig blue screens.
+- 85 graden.
Nu met 100% processor load 51 graden. Getest met OCCT.
Voor installatie moet er wel een backplate op het moederbord gezet worden.
Moederbord moet uit de kast.
Niet moeilijk.... maar voor beginners wel een beetje eng denk ik.
Goede gebruiksaanwijzing.
Zit bij mij op een i7 980 socket 1366.
Ledjes boeien mij niet veel. Zijn niet zichtbaar in mijn kast.
Koelt zeer goed. Met oude versleten stock koeler regelmatig blue screens.
+- 85 graden.
Nu met 100% processor load 51 graden. Getest met OCCT.
Voor installatie moet er wel een backplate op het moederbord gezet worden.
Moederbord moet uit de kast.
Niet moeilijk.... maar voor beginners wel een beetje eng denk ik.
Goede gebruiksaanwijzing.
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een Cooler Master Hyper 212 LED?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!