Cooler Master Hyper 212 LED

€ 28,99
Specificaties 120mm diameter met 31dB geluidsproductie - Bekijk alle specificaties

Cooler Master Hyper 212 LED Review

driel24 18 juli 2018, 219 views Product gekocht

Cooler Master Hyper 212 LED

Goede koeler. Mooi ontwerp. Erg veel socket mogelijkheden. i7 980 met 100% gezakt naar 51 graden.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Koelt zeer goed
  • Voor veel sockets
  • Stil

Minpunten

• Onnodige LED

Koelvermogen Score: 5
Geluidsproductie (max) Score: 4
Geluidsproductie (min) Score: 5
Keurige koeler met veel socket mogelijkheden.
Zit bij mij op een i7 980 socket 1366.
Ledjes boeien mij niet veel. Zijn niet zichtbaar in mijn kast.
Koelt zeer goed. Met oude versleten stock koeler regelmatig blue screens.
+- 85 graden.
Nu met 100% processor load 51 graden. Getest met OCCT.
Voor installatie moet er wel een backplate op het moederbord gezet worden.
Moederbord moet uit de kast.
Niet moeilijk.... maar voor beginners wel een beetje eng denk ik.
Goede gebruiksaanwijzing.

Heb jij ook een Cooler Master Hyper 212 LED?

Vraag & Aanbod