Nokia X6 32GB Rood Review
Ik heb de X6 32GB nu een paar dagen en ga zo terug na de hi winkel om te kijken of ik hem om kan ruilen voor een Samsung telefoon. Om de volgende min punten.
- de telefoon is super traag.
- de telefoon loopt zeer vaak vast.
-de telefoon hapert, dat wil zeggen heb je op het touchscreen gedrukt dan reageert het toestel niet! Druk je dan nog een keer dan reageert hij wel maar slaat de vorige handeling over.
- Na het installeren van applicaties wordt de telefoon nog langzamer. De ergernis factoor stijgt dan tot een zeer hoog niveau!
-Media player werkt niet meer goed, dat wil zeggen de telefoon ziet me muziek niet meer terwijl het er echt wel opstaat.
-Processor is veels te langzaam voor deze telefoon, 434 MHz
-Hoe meer je er opzet hoe...
Pluspunten
Kan ik niet vinden!
Minpunten
Te veel om op te noemen!
Eindoordeel
- de telefoon is super traag.
- de telefoon loopt zeer vaak vast.
-de telefoon hapert, dat wil zeggen heb je op het touchscreen gedrukt dan reageert het toestel niet! Druk je dan nog een keer dan reageert hij wel maar slaat de vorige handeling over.
- Na het installeren van applicaties wordt de telefoon nog langzamer. De ergernis factoor stijgt dan tot een zeer hoog niveau!
-Media player werkt niet meer goed, dat wil zeggen de telefoon ziet me muziek niet meer terwijl het er echt wel opstaat.
-Processor is veels te langzaam voor deze telefoon, 434 MHz
-Hoe meer je er opzet hoe langzamer dat die wordt!
Kan niks anders zeggen dan de X6 is 1 groot drama ding! Heb nog een N95 8GB van 2 jaar oud en die werkt 10 keer beter dan de nieuwe X6. En die gebruik ik nu ook omdat ik de X6 anders tegen de muur aan gooi!
Uit frustratie heb ik alle beoordelingen een 1 gegeven. Uiteraard zit er best wel goed geluid in maar omdat ik me muziek niet kan afspelen een 1 als waardering.
Ik kan jullie maar 1 advies geven, ongeacht hoe mooi je de telefoon ook vindt het is 1 complete ramp de X6 32GB. Een aantal kennissen van me wilden ook een X6 bestelen, maar toen ze zagen wat voor een onding het is zijn ze gauw van die gedachte afgestapt.
Kijk als je een telefoon veel applicaties wilt geven prima, maar pas daar dan ook de processor op aan. Samsung heeft telefoons met een 800Mhz processor en die zijn stukken sneller. Scheelt een hoop ergernis. Ik zeg maar 1 ding dat was mijn laatste Nokia. Ik zou me als directeur van Nokia diep schamen dat ik de mensen z’n slecht product aanbied, voor z’n belachelijke hoge prijs!
Als ik eerlijk ben voel ik me gewoon opgelicht.
De beste omschrijving is: Het ziet eruit als een Ferrari, met een motor van 20 pk. En dan rij je aardig voor l*l.
Conclusie voor mij nooit geen Nokia meer!
Reacties (11)
Voor een echte review moet je iets meer moeite doen, dit is een verzameling klachten die allemaal terug te voeren zijn op een hardware disfunctie, hetzij op basis van onderpowered zijn hetzij op basis van kapot zijn.
2 Reviews van de X6 en beide zeer slecht. Wederom! Wat is er aan de hand met Nokia?
En als het een fout in de gsm is zoals Masterlans zegt. Dan is het een slechte zaak van Nokia dat ze een dergelijk toestel op de markt brengen. De N900 valt ook in de categorie gaar. Ik vraag mee af waar ze bij Nokia mee bezig zijn!
Auto merken roepen hun auto’s terug als er wat aan mankeert, maar elektronica mag voor woekerprijzen gedumpt worden.
Als we maar omzet draaien, echt de omgekeerde wereld!
die van mij komt vandaag binnen
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn