Nokia X6 32GB Rood Review

Ediejo 16 maart 2010, 1.764 views

Nokia X6 32GB Rood

Pluspunten

• Kan ik niet vinden!

Minpunten

• Te veel om op te noemen!

Ik heb de X6 32GB nu een paar dagen en ga zo terug na de hi winkel om te kijken of ik hem om kan ruilen voor een Samsung telefoon. Om de volgende min punten.

- de telefoon is super traag.
- de telefoon loopt zeer vaak vast.
-de telefoon hapert, dat wil zeggen heb je op het touchscreen gedrukt dan reageert het toestel niet! Druk je dan nog een keer dan reageert hij wel maar slaat de vorige handeling over.
- Na het installeren van applicaties wordt de telefoon nog langzamer. De ergernis factoor stijgt dan tot een zeer hoog niveau!
-Media player werkt niet meer goed, dat wil zeggen de telefoon ziet me muziek niet meer terwijl het er echt wel opstaat.
-Processor is veels te langzaam voor deze telefoon, 434 MHz
-Hoe meer je er opzet hoe langzamer dat die wordt!

Kan niks anders zeggen dan de X6 is 1 groot drama ding! Heb nog een N95 8GB van 2 jaar oud en die werkt 10 keer beter dan de nieuwe X6. En die gebruik ik nu ook omdat ik de X6 anders tegen de muur aan gooi!

Uit frustratie heb ik alle beoordelingen een 1 gegeven. Uiteraard zit er best wel goed geluid in maar omdat ik me muziek niet kan afspelen een 1 als waardering.

Ik kan jullie maar 1 advies geven, ongeacht hoe mooi je de telefoon ook vindt het is 1 complete ramp de X6 32GB. Een aantal kennissen van me wilden ook een X6 bestelen, maar toen ze zagen wat voor een onding het is zijn ze gauw van die gedachte afgestapt.

Kijk als je een telefoon veel applicaties wilt geven prima, maar pas daar dan ook de processor op aan. Samsung heeft telefoons met een 800Mhz processor en die zijn stukken sneller. Scheelt een hoop ergernis. Ik zeg maar 1 ding dat was mijn laatste Nokia. Ik zou me als directeur van Nokia diep schamen dat ik de mensen z’n slecht product aanbied, voor z’n belachelijke hoge prijs!
Als ik eerlijk ben voel ik me gewoon opgelicht.
De beste omschrijving is: Het ziet eruit als een Ferrari, met een motor van 20 pk. En dan rij je aardig voor l*l.

Conclusie voor mij nooit geen Nokia meer!

Heb jij ook een Nokia X6 32GB Rood?

Is het niet gewoon een fout in de gsm? Ik zou eerst eens hetzelfde model testen bij de Hi winkel, voor het zelfde geld heb je een gaar model en moet je gewoon een nieuwe krijgen...
Voor een echte review moet je iets meer moeite doen, dit is een verzameling klachten die allemaal terug te voeren zijn op een hardware disfunctie, hetzij op basis van onderpowered zijn hetzij op basis van kapot zijn.
Als ik deze lees ligt het toch wel aan het toestel zelf en dan met name de software. productreview: Nokia X6 16GB Zwart review door babybel123

2 Reviews van de X6 en beide zeer slecht. Wederom! Wat is er aan de hand met Nokia?
Klopt dat het niet echt op een review lijkt, maar wat wil je met z'n brak toestel. Heb hem nog net niet tegen de muur gegooid uit frustratie, maar dat scheelde echt niet veel.

En als het een fout in de gsm is zoals Masterlans zegt. Dan is het een slechte zaak van Nokia dat ze een dergelijk toestel op de markt brengen. De N900 valt ook in de categorie gaar. Ik vraag mee af waar ze bij Nokia mee bezig zijn!

Auto merken roepen hun auto’s terug als er wat aan mankeert, maar elektronica mag voor woekerprijzen gedumpt worden.
Als we maar omzet draaien, echt de omgekeerde wereld!
Heb je gekeken of er een update was voor de telefoon?
Bij de 5800 moest ik altijd eerst de muzieksbibliotheek vernieuwen en daarna zag die pas dat er nieuwe muziek op stond. Toegegeven, het is een erg omslachtige manier en gelukkig doet mijn N900 dit veel beter, maar heb je dat ook gedaan? Anders valt er één puntje weg.
Na een software update ging het iets beter, nog steeds problemen met bluetooth. Telefoon gaat wel over als die verbonden is met de autoradio. Alleen hoor je 9 van de 10 keer niks als je hebt opgenomen. Tevens zijn de lp’s weer terug als ik mp3 afspeel in de auto. Het overslaan en wegvallen is standaard. Toch leuk eindelijk weer eens tikken in de muziek. En sinds gisteren kan ik niet meer bellen alleen nog gebeld worden. Het ontgrendel knopje werkt niet meer. Wat is het toch een fijne telefoon. Een paar weken oud en je kan niet meer bellen. Ga zo wederom richting HI en is kijken of ze me nu een andere telefoon gaan geven. Dat mensen mij een 1 geven voor deze klachtenlijst dat snap ik, maar begrijp mij goed de Nokia X6 is nog niet eens een 1 als moeite waard. Wat een super slecht product zeg! :(
Dit is geen review, daarom 1 ster.
hmm

die van mij komt vandaag binnen :)
Hoe kun je de bouwkwaliteit maar 1 ster geven? Sorry hoor maar ik ga niet meer dan 1 ster geven voor deze review, dit is namelijk meer een klachtenlijstje dan een objectieve review.
@ Nickalicious, omdat ik nu niet meer kan bellen. Daarom een 1 voor betrouwbaarheid. en bouwkwaliteit Als het kon gaf ik een 0
kijk als iemand iets kut vindt betekent niet dat de review kut is. misschien had hij het iets genuanceerder hoeven brengen maar je moet gewoon je negatieve mening kwijt kunnen, als je die hebt.