Acer Chromebook 15 CB3-532-C8E0

Specificaties 15,6" • 1920x1080 (Full HD) • 32GB • Intel Celeron - Bekijk alle specificaties

Acer Chromebook 15 CB3-532-C8E0 Review

MKL 26 juni 2018, 1.224 views Product gekocht

Acer Chromebook 15 CB3-532-C8E0

Goed om te internetten.

Pluspunten

• goedkoop
  • snelle opstart
  • zeer lange opmerkelijke accu duur
  • geen virussen met chrome
  • goed geluid

Minpunten

• niet fullscreen
  • niet echt uit bij uitschakelen

Perfect laptopje voor te internetten wat ook de bedoeling was voor aanschaf op de camping.

Ben niet tevreden en heb spijt van de aankoop.

Alles draait op Apps uit de Playstore.

Nadeel is dat het beeldscherm niet volledig benut word helaas.
Dit is echt balen, het is echt een mooi groot scherm alleen hou je altijd balken L + R helaas.
Dus lijkt net een 14".
(tweakers is wel fullscreen opmerkelijk in Chrome)
Daarom schuif ik hem door naar de kids voor spelletjes etc...

Tevens is de laptop nooit echt uit!
Dit lees ik ook op andere forums.
Welke optie je ook gebruikt om hem uit te zetten het werkt niet, laptop blijft in een soort sleep modus en internet blijft actief.
Dit kan ik zien omdat ik mijn telefoon (4g) gebruik als hotspot voor o.a deze laptop.
Als ik hem verwijder uit de lijst met verbonden apparaten, logt hij vrolijk weer in.... ook al staat hij uit.
Tevens als je de muis beweegt of de klep open doet gaat hij ook aan!

Heb jij ook een Acer Chromebook 15 CB3-532-C8E0?