BenQ Zowie RL2455 Grijs, Rood, Zwart

Specificaties 24" • 1920x1080 (Full HD) • 60Hz • TN • 1ms - Bekijk alle specificaties

BenQ Zowie RL2455 Grijs, Rood, Zwart Review

DePemco 19 juni 2018, 197 views Product gekocht

BenQ Zowie RL2455 Grijs, Rood, Zwart

Prima scherm voor gaming, duidelijk beeld en mooie kleurweergave.

Pluspunten

• Helder en duidelijk beeld (Full HD)
  • Kleurweergave erg goed

Minpunten

• Niet in hoogte verstelbaar

Ik was op zoek naar een beeldscherm met een reactiesnelheid van 1ms voor gaming. Dit beeldscherm voldeed aan die eis. Ik ben afgestapt van een 27" scherm, wat wel even wennen was. Maar na het scherm nu een jaar te hebben gebruikt ben ik er wel aan gewend geraakt.

Het scherm heeft mij tot nu toe nog niet teleurgesteld en functioneert nog naar verwachtingen.

Heb jij ook een BenQ Zowie RL2455 Grijs, Rood, Zwart?