Foscam FI9828P V2 Review

MarcFOS 19 juni 2018, 99 views Product gekocht

Foscam FI9828P V2

Installatie en software is een waar drama. Niets werkt volgens beschrijving. Zowel app als macbook software nauwelijks te koppelen. . Geen cloud opslag; geen pushberichten; detectie niet in te stellen.sd kaart niet uit te lezen.

Pluspunten

• Camera kwaliteit

Minpunten

• software
  • helpdesk
  • gebruiksgemak

Kwaliteit Score: 2
Geen cloud opslag; geen pushberichten; detectie niet in te stellen.Onmogelijk om sdkaart uit te lezen. Voorts " valt " camera steeds naar beneden ( begin positie) en kun je dus elke dag de kijkhoek en scherpte Nix plug and play dus, een waar drama.
Contact met foscam.nl bedroevend; arrogant en onvriendelijk. Nadat alles dan eindelijk geinstalleerd was, werd mij vrolijk verteld dat ik slechts contact kan maken met camera als ik op hetzelfde netwerk zit. Heb je dus helemaal niets aan als je ( langdurig) weg bent. Kortom : een pain in the ass !!

Heb jij ook een Foscam FI9828P V2?

Ik kan je niet anders dan gelijk geven. Werkt alleen nog op een ouder internet explorer 11 onder windows. Ik kan er geen werkende app voor android voor vinden. Jammer dat ik deze ooit heb aangeschaft.

Overigens kan je wel buiten je eigen netwerk verbinding ermee maken, als je de poorten open zet op je router.

[Reactie gewijzigd door Jan-Remco op 12 november 2018 22:30]