Asus N56JN-CN039H

Specificaties 15,6" • 1920x1080 • 500GB • Intel Core i7 - Bekijk alle specificaties

Asus N56JN-CN039H Review

DePemco 18 juni 2018, 96 views Product gekocht

Asus N56JN-CN039H

De laptop had met Windows 8 vanaf het begin al veel blue screens. Na een maand of 3 raakte de laptop ook vaak oververhit bij het spelen van spellen, ondanks dat ik er een laptopstandaard met ventilatoren onder heb gezet.

Pluspunten

• Snel

Minpunten

• Bluescreens
  • Vaak oververhit
  • Accuduur

Sinds Windows 10 zijn de bluescreens een stuk minder geworden, maar in het begin met Windows 8 kwam het erg vaak voor.

Ik heb er altijd een laptopstandaard met ventilatoren onder gehad, maar toch raakte de laptop vaak oververhit bij het spelen van bijvoorbeeld GTA V.

Ik heb de laptop teruggestuurd naar ASUS, maar zij hebben de problemen niet geconstateerd en hebben er dus niks aan gedaan.

Ik heb de accu na een halfjaar kunnen vervangen, omdat de accu helemaal niet meer oplaadde.

Heb jij ook een Asus N56JN-CN039H?