Sharkoon Skiller (Qwerty US) Review
vind het een onpretting ding maar zo handig. tot dat ik het idee krijg dat er kortsluiting is ben er nog mee bezig wat er miss mee is. I can't figure where the short is i disassembled it and assembled it and working again
Pluspunten
layout zij knoppen lang bedrading lekker aan de pols te liggen
Minpunten
de ligt is te fell voor gefocust gaming stoort me matenloos en takke hery bij typen plastic word vettig moet diep drukken tot dat de toetsen werken dan normaal
Eindoordeel
word nogsteeds knetergek van de light
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een Sharkoon Skiller (Qwerty US)?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!