1 review

Cooler Master MasterCase MC500

Specificaties Tower • 8 interne + 2 externe bays - Bekijk alle specificaties

Cooler Master MasterCase MC500 Review

MASTER NO PRO 17 juni 2018, laatste update op 28 juli 2018, 132 views Product gekocht

Cooler Master MasterCase MC500

had me vergist in de maat erg groot dus. KMM is dus veel ruimte voor genoeg plek voor 4x hdd en 2x ssd 2xDVD koeling is met standaard verassend goed baale van de slot egt extreme stom weet nooit waarneer het vast zit als vervolg glas hing op zijn rails

Pluspunten

• getind glas is niet te donker
  • veel ruimte voor koeling
  • die ruber gaten vind ik idiaal
  • de standaard vans zijn still werken goed 1xback 1x front
  • handvaten waren erg steving toen ik m tilde geen gekraak of buiging
  • staat goed van de grond af kwa hoogte op poten

Minpunten

• dat rot sluiting meganisme kijk er goed na dat het digt is!
  • boven is er en gaas dat magneet strip bevat vind ik pruts werk en liet los van elkaar in 28 dagen
  • stof filter is aleen goed aan de psu de rest nix

Kwaliteit voeding Score: 4
wat mij tegen vald is de slot het drijd een vole ronde geen beperking voor het weten dat het open is of digt heb er een marker op ge zet en dan de magnetiese roster de magneet strip liet los is met seclijm gefixt wat ik bale vind is de stof die komt er met ladingen in behalve de psu

Heb jij ook een Cooler Master MasterCase MC500?