Gigabyte GeForce GTX 1070 Mini ITX OC

Specificaties Max. 1,746GHz • GDDR5 • DP, 2x DVI-D, HDMI - Bekijk alle specificaties

Gigabyte GeForce GTX 1070 Mini ITX OC Review

MASTER NO PRO 17 juni 2018, laatste update op 28 juli 2018, 335 views Product gekocht

Gigabyte GeForce GTX 1070 Mini ITX OC

had mijn computer besteld zonder dat ik deze kreeg maar goed tombraider 125fps vast 145hoogst 71fps laagst op ultra. fo4 60/61 vast 48fps gemideld 1fps op de plek van de institute ingang lans het water onder de brug jamaikaplain laagst op ultra en high ales op 1080P

Pluspunten

• still
  • goed op ultra
  • verbruik
  • moi ontwerp
  • blijft cool op de meeste zware games op ultra of high

Minpunten

• op fo4 gaat de graden tot 76c+

Drivers en compatibiliteit Score: 4
over de geluid is niet te hooren kwa prijs is geen antwoord waar om ik had er 580 voor betaald in de tijden van mining dus ik geef daar geen mening over maar de graden die de gpu geeft is erg hoog in mijn mening dan want ik zie niet dat een klijne fan de zware games cool kan houden het heeft niet de maximum berijkt maar ik baal dat deze werd gekozen door de bedrijf van mijn samen gestelde computer arcticsecrets

Heb jij ook een Gigabyte GeForce GTX 1070 Mini ITX OC?

Vraag & Aanbod

bedankt voor je korte review.

maar ik heb wel feedback voor je schrijfwijze.

tjonge jonge. heb jij wel eens gehoord van punt en komma in een zin? je review is een hel om te lezen en te begrijpen zonder komma's en punten. en vol met grammaticale fouten.

doe je voordeel met mijn feedback, aub.

excuses, maar deze commentaar kon ik echt niet laten. zo erg schrijf je dus
Hij zegt dat hij met school is gestopt. En ik denk niet dat hij er ooit iets aan gaat veranderen ;(
I decided to use a different language that I know better than my original one so about the dots no because i don't know where to put it (90%) then.
then better to put your review in english. the language you know better and prefer