Specificaties Tower, 6 interne + 5 externe bays - Bekijk alle specificaties

Antec Performance One P183 Review

Law18 12 maart 2010, laatste update op 12 maart 2010, 416 views

Antec Performance One P183

Pluspunten

• Bouwkwaliteit en Robust
  • Anti-resonantie maatregelen
  • Installatie gemak
  • Airflow
  • Kabel management

Minpunten

• Het enige wat ik nu kan bedenken is:
  • Zwaar (maar anders is het ook niet robust en van goede bouw kwaliteit)

Ik was op zoek naar een nieuwe kast en kwam deze kast tegen. Mede door de review door RagingR2 op maandag 6 juli 2009 ben ik tot aanschaf overgegaan. Voor een volledige review verwijs ik je daarheen, want ik ben het volledig eens met het review van RagingR2.

In een korte opsomming:
Mijn algemene indruk van het kast het is een degelijkheid en (naar mijn mening) een prachtig kast.
De bouwkwaliteit en de afwerking van de behuizing is erg goed.
De inbouwmogelijkheden van de behuizing is voor mij meer dan voldoende en je hebt genoeg ruimte om alles makelijjk in te bouwen. De zijpanelen, de apparaten in de drive bays en de ventilatoren zijn namelijk makkelijk te verwijderen.
Het is misschien een klein beetje aan prijzig kant (zonder voeding), maar persoonlijk vind ik het waar voor je geld.

Heb jij ook een Antec Performance One P183?

Reviews door de redactie

Heb jij geen last van resonantiegeluiden? Hoeveel HDD gebruik je? Anders moet je eens mijn review lezen. Ik heb nog steeds resonantie in de onderste hdd cages.

Ik heb twee F3's in raid 0 staan en samen zorgen die in de onderste cage voor resonantie.

[Reactie gewijzigd door Joindry op 12 maart 2010 13:18]

Ik heb dezelfde case en ook een F3 1Tb, maar geen resonantie.
Gedver, waar hebje die eringestoken? en heb je speciale maatregelen genomen? Kan je anders een kijken op mijn foto, zitten er ze erin op dezelfde methode? hoe hard draai je de vijzen vast aan de hdd's. en hoe hard zit je vijs vast onderaan de onderste cage en zit je middenste cage er nog in?

productreview: Antec Performance One P183 Zwart review door joindry

Ik ben echt nog steeds aan het zoeken voor een oplssing voor dit probleem.