HP Pavilion Power 15-cb001nd

Specificaties 15,6" • 1920x1080 (Full HD) • 1,256TB • Intel Core i5 - Bekijk alle specificaties

HP Pavilion Power 15-cb001nd Review

Sybrandbos 6 juni 2018, laatste update op 6 juni 2018, 349 views Product gekocht

HP Pavilion Power 15-cb001nd

Prima laptop, helaas wel luidruchtig tijdens het gamen

Pluspunten

• Fraai design
  • mooi scherm
  • snelle processor
  • GTX 1050

Minpunten

• Vetvlekken behuizing
  • luidruchtig tijdens gamen
  • openmaken moeilijk

Ik heb deze laptop aangeschaft tijdens de bulkalert voor 779,- Het heeft een fraai design en zeker geen gaminglaptop uiterlijk. Ik vind het toetsenbord erg mooi en de led verlichting is duidelijk te zien in het donker. Met de gtx 1050 kun je zeker vooruit met de laatste games. verder start hij razendsnel op door de SSD (binnen 10 sec.) De batterij gaat met basic taken zoals word en chrome zo'n 6 uur mee.

Mijn minpunten:
- Tijdens het gamen maakt de fan een enorm kabaal.
- Op de behuizing komen makkelijk vingerafdrukken.
- Het openmaken van de binnenkant (voor eventuele upgrades) is een drama, maar dat ben ik ondertussen gewend van HP.
- veel bloatware op de laptop, maar dat is tegenwoordig ''normaal''
- Trackpad aan de grote kant, ik kom soms met mijn polsen ertegen aan.

Verder prima laptop als je van plan bent om deze te kopen zou ik mijn minpunten niet mee laten wegen in je keuze, tenzij je een muisstille laptop wilt tijdens het gamen.

Heb jij ook een HP Pavilion Power 15-cb001nd?

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5