Cooler Master Lite 3.1 TG Review
Voor de prijs prima case.
De dikte van het glazen paneel verbaasde me, dikker dan dat_van_mijn Phanteks P300.
Ruimte voor cable management is krap, maar is mogelijk, jammer was dat de PSU->CPU kabel te kort was om achterlangs te laten lopen.
Een PSU shroud zou netter zijn.
Kortom, prima value.
Pluspunten
het glazen paneel is stevig en dik! de case ziet er, tot mijn verbazing, best goed uit voor een "budget" case prima afwerking. de zwart mat coating van de metalen case is mooi en goed gedaan Mooie uitvoering mATX form factor Geen scherpe randjes! meegeleverd zijn drie kleuren air-intake (zwart/wit/rood)
Minpunten
Meegeleverde schroefjes zijn "zacht" metaal geen PSU shroud geen gat aan de bovenkant t.o.v. moederbord voor powercable-CPU ruimte voor cable management kan beter maar 1 meegeleverde fan heeft frontfans echt nodig voor airflow meegeleverde fan is geen PWM en niet stil
Eindoordeel
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een Cooler Master Lite 3.1 TG?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!