Apple iPhone X 64GB Grijs

Apple iPhone X 64GB Grijs Review

Timorad01Newbie 2 juni 2018, 329 views Product gekocht

Apple iPhone X 64GB Grijs

Van S8 naar iphone10, van veel opties naar gebruiksvriendelijk

Pluspunten

• geweldige interface
  • camera
  • koptelefoon

Minpunten

• prijs

Een half jaar geleden een S8 aangeschaft na 2 jaar lang apple S5 te hebben gebruikt. Was een geweldige telefoon qua mogelijkheden, maar er zitten ook veel onlogische dingen in. Na de S8 te hebben verloren, in een telefoon winkel geweest om te kiezen tussen de pixel 2, S9 en iPhone x. met tele2 verlenging. De iPhone x nu nog 860 euro. (na bellen met Tele2 over prijsverschil met andere websites). Maar het Is gauw 200 euro duurder dan de andere opties. Echter na het testen in een winkel, was ik toch snel om om misschien wat minder mogelijkheden te hebben om de telefoon op alles aan te passen naar eigen wens, omdat de X eenvoudigweg logischer en intuïtiever aanvoelde dan de Pixel en S9. Uiteindelijk zijn alle 3 de telefoons volledig vergelijkbaar, en voelen super aan. Ondanks dat ik een hekel heb aan het Apple beleid dat zij alles bepalen, zijn ze toch weer Spot-on met het gemak en gebruiksgemak. Ondanks dat ik van de laatste 10 jaar, slechts 2 jaar een iPhone heb gehad, was het voor mij de doorslaggevende aankoopargument. Het werkt gewoon lekkerder. Nu heb ik de telefoon 2 weken, en wordt alleen maar enthousiaster. De interface is zo logisch, zou bijna geniaal noemen. Ik zoek altijd alles uit, maar de verschillen zijn zo klein, dat ik alleen maar kan adviseren om de telefoons in een winkel te bekijken. Het gaat echt allen maar om het gevoel van de telefoon en de werking. Ik moet ook wel zeggen dat de pixel mij beter lag, doordat ik de samsungschil na een halfjaar echt zat was. Deze is echt niet beter dan de standaard android. Alleende S8 camera app was beter.

Heb jij ook een Apple iPhone X 64GB Grijs?