Nokia 3 Dual Sim Wit

Specificaties 5" • 1280x720 (HD) • 16GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Nokia 3 Dual Sim Wit Review

MASTER NO PRO 27 mei 2018, laatste update op 21 september 2018, 133 views Product gekocht

Nokia 3 Dual Sim Wit

ben erg kwaad deed het goed in 3 maanden? nu kon ik m niet opladen als het aan is dan 1 dag later zit het in een loop in de bootup heeft mijn pc verstoord wilde alles opniew installeren branden kompleet door had m net optijd ontleed 14-6-2018

Pluspunten

• Beeldscherm
  • Oplading
  • Redelijk snel
  • Een redelijk camera scherpte

Minpunten

• Ontzettend gevoelig voor OV chip kaart dat je los koopt
  • De touchscreen is links boven niet werkend zonder kracht recht onder ook
  • De duur van batterij in gebruik is niet normaal ik heb het helder op zijn laagste stand meldingen uit mobiel internet uit gebruik het maar 44 minuten na de hele dag 53%vol
  • Blackout gebeuren tijdens het pluggen van laden uren wachten tot dat het opstart
  • De telefoon wordt soms onprettig heet tijdens gewoon eten bestellen of niets doen
  • De handeling is onprettig om vast te houden vanwege de touchscreen
  • Het tiepen is en irritant gedoe inclusief de woorden boek plakken kopieer selectie
  • branden door bij de buurt van simkaart

in all mijn tijden nog nooit zoon onstabiel telefoon gehad het fijt dat het warm werd en naa 3 maanden een meltdown had en ik m open moest halen voor de batterij er uit te halen om de gevaar te verminderen heb ik nu zo iets nooit meer nokia smartphone

Heb jij ook een Nokia 3 Dual Sim Wit?

Is dit een troll?
Of jij weet niet hoe je met een telefoon omgaat, Of jij weet niet wat garantie is en alleen gaat zeuren...?
En je taalgebruik is verschikkelijk slecht..?
Maar 44 min? Ga naar batterij duur en zet er een screenshot bij.. Dit is gewoon een mislukte trol..
Hoezo is een telefoon gevoelig voor een OV kaart..
Niet opladen als hij aan is?
ooit gehoord van GARANTIE?
Jeetje.. Ga niet alles op deze telefoon afleren en kijk of je het kan oplossen.. Mischien had je een pech gevalletje.. Maar dat gebeurt met elk merk wel eens..
Kijk maar eens bij andere reviews van deze troll... Bij hem brand alles door.... Dus dat ligt niet aan de spullen ;)

Troll, of gewoon iemand die helemaal niet weet hoe je ergens mee om moet gaan, en iets niet goed heeft met elektriciteit in zijn woonplaats |:(
Ten eerste de foto serieus? met een andere toestel ging niet van wegen die stomme limiet per foto de scherpte is slecht in die grote waar door het geen punt heeft om het te doen de spelling is inderdaad slegt ben er bewust van en doe het op mijn nieuwe telefoon dat sommige worden ook niet goed gespeld en dan de garantie ik doe daar niet aan als iets wordt verkocht houdt ik dat erbij als het stuk gaat koop ik een nieuwe en de ov chip kaart ik heb daar geen antwoord op hoe dat heeft gewerkt dat het de telefoon funky maakte enige wat ik kan vertellen is dat ik opzoek was naar een cooler op mijn Nokia controle kwam hield het achter de telefoon en gaat een nieuwe pagina openen dat dus niet te zien was in dit icon ⬜ en bleef dat herhalen uit het niets tot dat de telefoon wordt herstart

[Reactie gewijzigd door MASTER NO PRO op 21 september 2018 14:45]