Skullcandy Hesh 3 Zwart Review
Mooi design met helder geluid en een fastcharge functie. Echter het wisselen van nummers kon beter.
Pluspunten
Noisecancel werkt goed Pasvorm voor een dikker hoofd Snel opladen werkt ook daadwerkelijk snel Hoge/lage tonen blijven goed bij hoger volume
Minpunten
Skippen naar volgende nummer duurt net te lang Korte oplaadkabel
Eindoordeel
Hoe kwam ik bij de Hesh 3 uit?
Ik had via Wish een €5 overear die prima werkte, alleen was de USB connector het na 2 mnd al beu.
Dus ik moest een keuze maken. Ga ik weer voor die goedkope versie of maak ik toch de overstap naar een duurder model?
Ik wilde niet meer betalen dan €150 en de Skullcandy serie heeft een wat ruiger design + dit model heeft een fast charge functie die erg handig is.
Ik gebruik de Hesh 3 namelijk 95% tijdens het sporten. Ik rij ongeveer 12 min naar de sportschool en de fast charge, zorgt voor 4 uur power in 10 min opladen. Win-win mocht ik hem thuis vergeten op te laden.
Hij blijft tijdens het sporten goed zitten. (Squats, deadlifts etc)
Maar er is ook een minpunt. Het skippen van nummers is een beetje irritant. Je moet de volume omhoog knop 3 tellen ingedrukt houden. De knoppen ansich zijn stevig dus je moet hem goed indrukken en juist tijdens het sporten, wil ik snel kunnen skippen om het juiste nummer te vinden. Dit was het Wish model net andersom, dus kwestie van wennen maar logisch vind ik het niet.
Het geluid is top. Helder met een mooie bas die niet overheerst.
Bereik van de bluetooth inc een Samsung S8 is ook prima.
Qua design is het een mooi strak model. Hij is wellicht wat groter, maar ik heb een dikke kop
Er zit niks bijzonders in de verpakking. Standaard, kort, kabeltje en een 3,5mm kabel. Verwacht geen extra's in ieder geval.
Conclusie: Al om al een fijn product.
*Update na 7 mnd gebruik: Onderstaande is nog steeds hetzelfde. Kwaliteit kussens is nog steeds goed. Batterij duur ook en duurzaamheid ook. Is al een paar keer gevallen e.d. maar geen enkele vorm van slijtage.
Ik had via Wish een €5 overear die prima werkte, alleen was de USB connector het na 2 mnd al beu.
Dus ik moest een keuze maken. Ga ik weer voor die goedkope versie of maak ik toch de overstap naar een duurder model?
Ik wilde niet meer betalen dan €150 en de Skullcandy serie heeft een wat ruiger design + dit model heeft een fast charge functie die erg handig is.
Ik gebruik de Hesh 3 namelijk 95% tijdens het sporten. Ik rij ongeveer 12 min naar de sportschool en de fast charge, zorgt voor 4 uur power in 10 min opladen. Win-win mocht ik hem thuis vergeten op te laden.
Hij blijft tijdens het sporten goed zitten. (Squats, deadlifts etc)
Maar er is ook een minpunt. Het skippen van nummers is een beetje irritant. Je moet de volume omhoog knop 3 tellen ingedrukt houden. De knoppen ansich zijn stevig dus je moet hem goed indrukken en juist tijdens het sporten, wil ik snel kunnen skippen om het juiste nummer te vinden. Dit was het Wish model net andersom, dus kwestie van wennen maar logisch vind ik het niet.
Het geluid is top. Helder met een mooie bas die niet overheerst.
Bereik van de bluetooth inc een Samsung S8 is ook prima.
Qua design is het een mooi strak model. Hij is wellicht wat groter, maar ik heb een dikke kop
Er zit niks bijzonders in de verpakking. Standaard, kort, kabeltje en een 3,5mm kabel. Verwacht geen extra's in ieder geval.
Conclusie: Al om al een fijn product.
*Update na 7 mnd gebruik: Onderstaande is nog steeds hetzelfde. Kwaliteit kussens is nog steeds goed. Batterij duur ook en duurzaamheid ook. Is al een paar keer gevallen e.d. maar geen enkele vorm van slijtage.
Beoordeel deze review:
Reacties (2)
Heb een tijdje geleden ook de Hesh 3 gekocht. Ik gebruik deze meestal thuis, af en toe tijdens het sporten en op het werk. Ik ben het helemaal eens met je review. De headset zit comfortabel en het geluid is naar mijn mening prima. Het opladen gebeurt inderdaad rap. Wat mij ook opviel, zoals je al aangaf in je review, duurt het skippen van nummers net te lang en de oplaadkabel is aan de korte kant. Al met al is het toch een degelijke headset.
Dank voor je reactie! Ik gebruik hem tijdens het sporten erg intensief. Kwaliteit van de kussentjes blijft ook goed. Tussendoor uiteraard afvegen
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn